5 Koniecznych Dostosowań Aby Uzyskać Wymarzoną Sylwetkę

otyła kobieta która schudłaSpalanie kalorii. Im więcej uda Ci się spalić kalorii poprzez aktywność fizyczną, tym więcej masz szansę pozbyć się tkanki tłuszczowej. Najlepszymi ćwiczeniami są aerobowe i poprawiające krążenie. Możesz też dodatkowo zająć się: joggingiem, pływaniem, maszerowaniem, aerobikiem, gimnastyką i jazdą na rowerze.

Jeden gram tłuszczu, to około 3500 Kcal do spalenia. Jeśli chcesz zrzucić kilogram, to musisz dziennie spalać około 3500 Kcal.

Rozbudowa tkanki mięśniowej. Pamiętaj, że to ile masz tkanki tłuszczowej w dużej mierze zależy od tego ile masz tkanki mięśniowej. Mężczyźni zazwyczaj tkanki mięśniowej mają więcej dlatego chudną szybciej niż kobiety. Zdrowa utrata tkanki tłuszczowej polega na zamienianie jej w mięśniową dzięki regularnym ćwiczeniom. Oczywiście nie musisz doprowadzić się do takiego stanu żeby wyglądać jak kulturysta.

Ćwiczenia są niezbędne jeśli chcesz schudnąć, ale musisz wybrać odpowiedni rodzaj dla siebie. Chodzi o to, żeby były dla Ciebie przyjemnością, a jednocześnie sprawiały, że Twoje ciało zaczyna wygladać szczupło i zgrabnie.

Spożywanie kalorii. Jeśli chcesz zadbać o budowę tkanki mięśniowej, to musisz się odpowiednio odżywiać. Po pierwsze musisz zmniejszyć ilość spożywanych kalorii w ciągu dnia. Jeśli chcesz każdego dnia tracić kilka gramów, to powinnaś spożywać około 1400 Kcal dziennie. Obecnie prawdopodobnie spożywasz więcej wartości energetycznych, dlatego powinnaś wprowadzić zmiany w swojej diecie.

Zadbaj o jakość swojej diety. Zadbanie o odpowiednią jakość diety jest nieuniknione jeśli chcesz być szczupła i jednocześnie zdrowa. Jeśli nie chcesz żeby tłuszcz odkładał sie w Twoim organizmie, to powinnaś unikać cukrów i potraw smażonych na oleju. Aby uzyskać jakiekolwiek efekty w odchudzaniu, to powinnaś unikać żywności z pustymi kaloriami, a zastąpić ją zdrowym i pełnowartościowym posiłkiem. Oczywiście pamiętaj, że wszystko, co jesz powinno mieć jak najmniej kalorii. Wobec tego powinnaś jeść dużo warzyw i owoców, produktów pełnoziarnistych i białka. To jest najlepszy przepis na zdrowe i szczupłe ciało.

Staraj się pić bardzo dużo wody. Jeśli chcesz żeby odchudzanie było jak najmniej szkodliwe dla Twojego organizmu, to musisz dużo pić, żeby sie nie odwodnić.

Jeśli Twoje ciało będzie miało jej w sobie zbyt mało, to z czasem będziesz miała problemy z oddychaniem, ciśnieniem tętniczym i wykonywanie wielu innych czynności stanie się dla Ciebie problemem. Jeśli tylko zaczniesz pić trochę więcej wody, to zobaczysz jakie przyjemne zmiany zajdą w Twoim organizmie. Będziesz miała dużo energii i zachowasz równowagę psychiczną i fizyczną. Poza tym Twoje ciało szybciej będzie się oczyszczało z toksyn. Zauważysz to przez częstsze oddawanie moczu. Jeśli nie będziesz odwodniona, to utrata masy ciała stanie się dla Ciebie o wiele prostsza.

Zdrowe odchudzanie jest możliwe tylko wtedy, kiedy będziesz zwracała uwagę na szczegóły i dbała o wszystko. Jeśli wszystko zrobisz w odpowiedni sposób, to nie tylko schudniesz, ale również uda Ci się utrzymać efekt odchudzania na dłużej. Poza tym poczujesz się zdrowsza i pokochasz nową siebie. Zobaczysz ile pozytywnych zmian wniesie do Twojego życia wyzbycie się kilku zbędnych kilogramów.

Chcesz Szybko Schudnąć, Ale Zupełnie Nie Wiesz Jak Masz Się Do Tego Zabrać?

Najlepiej jeśli będziesz odchudzała powoli i stopniowo. Zdaję sobie sprawię również z tego, że czasami nie ma już czasu na powolne odchudzanie i chcesz zrzucić kilka zbędnych kilogramów na już. Po prostu sytuacja nie pozwala Ci czekać na widoczne efekty kuracji.

Jeśli chcesz schudnąć dużo w krótkim czasie, to jest kilka rzeczy, o których nie powinnaś zapominać. Poniżej znajdziesz kilka nakazów i zakazów, do których musisz sie dostosować jeśli chcesz żeby Twoje odchudzanie było szybkie i bezproblemowe.

Po pierwsze pod żadnym pozorem nie powinnaś się głodzić. Może to jest dla Ciebie zaskoczeniem, ale jeśli przestaniesz prawie zupełnie jeść, to nie uda Ci się w szybkim tempie pozbyć się nadwagi. Przez takie zachowanie możesz się tylko nabawić poważnych problemów zdrowotnych.

Jeśli momentalnie przestajesz jeść, to Twój organizm czuje, że coś nie tak i zaczyna spowalniać Twój metabolizm. Chyba nie muszę Ci przypominać, że wolniejsza przemiana materii wiąże się z wolniejszym zrzucaniem zbędnych kilogramów.

Po drugie nigdy nie wspomagaj odchudzania różnymi tabletkami i suplementami diety. Są niektóre preparaty rzeczywiście pomocne w odchudzaniu. Jednak wiele z nich bardziej szkodzi niż pomaga. Takie tabletki odchudzające mogą zawierać w sobie substancje, które powodują zawał serca, podwyższone ciśnienie krwi, udar mózgu i inne trwałe uszkodzenia narządów wewnętrznych. Sama widzisz, że nie warto ryzykować zdrowia.

Po trzecie nigdy nie przechodź na jakieś cudowne diety, albo kuracje. W internecie znajdziesz wiele propozycji, które będą Ci obiecywały oszałamiające efekty w odchudzaniu. Ale uwierz że nie warto sobie tym zawracać głowy, bo to w ogóle nie działa. Przez takie coś na pewno nie schudniesz. Możesz tylko doprowadzić do tego, ze podupadniesz na zdrowiu i będziesz musiała poświęcić dużo czasu żeby wreszcie dojść do siebie.

Teraz Powiem Ci, Co Powinnaś Zrobić, Jeśli Chcesz Szybko Zrzucić Kilka Zbędnych Kilogramów

Po pierwsze zacznij pić więcej wody. To jednej z najprostszych sposobów wspomagających odchudzanie.

Eksperci zachęcają żeby pić jak najwięcej wody, ponieważ ona pomaga oczyszczać nasz organizm z niebezpiecznych toksyn. Woda może naprawdę zdziałać cuda. Pamiętaj jednak, ze picie wody w dużych ilościach spowoduje, że będziesz częściej biegała do łazienki. Wobec tego nie powinnaś się opijać, jeśli wiesz, że musisz gdzieś wyjść.

Po drugie nie jedz Fast Foodów i unikaj sztucznie słodzonych produktów. Staraj się jeść głównie same zdrowe rzeczy takie jak warzywa, owoce produkty pełnoziarniste i produkty mleczne o niskiej zawartości tłuszczu, czyli mleka i sery. Zobaczysz, że po kilku dniach innej diety od razu poczujesz się dużo lepiej. Zmiany będą dla Ciebie naprawdę zaskakujące.

Po trzecie zawsze słuchaj swojego ciała. Zrób sobie coś do jedzenia tylko wtedy, kiedy naprawdę jesteś głodna. Zanim postanowisz się najeść, to postaraj się ocenić swój głód w skali od 0 do 10. Jeśli będziesz głodna na 10, to znaczy, że rzucisz się na każde jedzenie i niczym nie pogardzisz.

Myślę, że do takich ekstremalnych sytuacji nie powinnaś doprowadzać.

Za jedzeniem powinnaś się już rozglądać jeśli poziom Twojego głodu wynosi 5 albo więcej. Wówczas będzie Ci burczało w brzuchu i pojawią sie inne objawy mówiące, że właśnie jesteś głodna. Natomiast jeść powinnaś przestać wtedy, kiedy czujesz że głód zaczyna odchodzić. Staraj sie nie jeść do takiego momentu, gdy poczujesz, że już nic w siebie nie wepchniesz.

Takie postępowanie doprowadza do tego, ze się objadasz niepotrzebnie. Może Ci być trudno zapanować nad sobą w odpowiednim momencie szczególnie wtedy, kiedy jesz odruchowo i nie zastanawiasz się nad tym, co robisz. Słuchaj swojego ciała i jedz wtedy, kiedy potrzebujesz. Twój organizm sam wie, co jest dla niego najlepsze.

Po czwarte zacznij wykonywać jakieś ćwiczenia. Nie musisz sie stać się od razu sportowcem jeśli wcześniej cały dzień spędzałaś w pozycji siedzącej. Masz się po prostu więcej ruszać i częściej wychodzić z domu na spacery. Możesz też jeździć na rowerze, albo zapisać sie na jakieś zajęcia taneczne. Wystarczy, że połączysz przyjemne z pożytecznym. Pamiętaj, że im więcej uda Ci się spalić kalorii, tym szybciej będzie funkcjonował twój metabolizm i szybciej schudniesz.

Jeśli chcesz szybko pozbyć się nadwagi musisz pamiętać o zasadach, które wyżej opisałam. Jak tylko uda Ci się osiągnąć wymarzoną wagę, to wróć do normalnego trybu życia. Jeśli za bardzo obciążysz swój organizm, to może się to dla Ciebie źle skończyć.

Jeśli próbowałaś już wszystkiego i nic do tej pory nie zadziałało to Cię rozumiem bo sama byłam w takiej sytiacji parę lat temu. Nie mogłam schudnąć nawet jakby moje życie od tego zależało. W końcu pokonałam ten problem raz na zawsze. Kliknij w link poniżej aby dowiedzieć się więcej:

szybkie odchudzanie

Leave a Comment

Previous post: