5 Koniecznych Dostosowań Aby Uzyskać Wymarzoną Sylwetkę

DARMOWY RAPORT: Jak Spalać Tłuszcz

Pobierz Raport I Zacznij Spalać 25% Więcej Kalorii Dziennie!

Wpisz Swoje Imię Oraz Email Na Który Prześlę Ci Raport

otyła kobieta która schudłaSpalanie kalorii. Im więcej uda Ci się spalić kalorii poprzez aktywność fizyczną, tym więcej masz szansę pozbyć się tkanki tłuszczowej. Najlepszymi ćwiczeniami są aerobowe i poprawiające krążenie. Możesz też dodatkowo zająć się: joggingiem, pływaniem, maszerowaniem, aerobikiem, gimnastyką i jazdą na rowerze.

Jeden gram tłuszczu, to około 3500 Kcal do spalenia. Jeśli chcesz zrzucić kilogram, to musisz dziennie spalać około 3500 Kcal.

Rozbudowa tkanki mięśniowej. Pamiętaj, że to ile masz tkanki tłuszczowej w dużej mierze zależy od tego ile masz tkanki mięśniowej. Mężczyźni zazwyczaj tkanki mięśniowej mają więcej dlatego chudną szybciej niż kobiety. Zdrowa utrata tkanki tłuszczowej polega na zamienianie jej w mięśniową dzięki regularnym ćwiczeniom. Oczywiście nie musisz doprowadzić się do takiego stanu żeby wyglądać jak kulturysta.

Ćwiczenia są niezbędne jeśli chcesz schudnąć, ale musisz wybrać odpowiedni rodzaj dla siebie. Chodzi o to, żeby były dla Ciebie przyjemnością, a jednocześnie sprawiały, że Twoje ciało zaczyna wygladać szczupło i zgrabnie.

Spożywanie kalorii. Jeśli chcesz zadbać o budowę tkanki mięśniowej, to musisz się odpowiednio odżywiać. Po pierwsze musisz zmniejszyć ilość spożywanych kalorii w ciągu dnia. Jeśli chcesz każdego dnia tracić kilka gramów, to powinnaś spożywać około 1400 Kcal dziennie. Obecnie prawdopodobnie spożywasz więcej wartości energetycznych, dlatego powinnaś wprowadzić zmiany w swojej diecie.

Zadbaj o jakość swojej diety. Zadbanie o odpowiednią jakość diety jest nieuniknione jeśli chcesz być szczupła i jednocześnie zdrowa. Jeśli nie chcesz żeby tłuszcz odkładał sie w Twoim organizmie, to powinnaś unikać cukrów i potraw smażonych na oleju. Aby uzyskać jakiekolwiek efekty w odchudzaniu, to powinnaś unikać żywności z pustymi kaloriami, a zastąpić ją zdrowym i pełnowartościowym posiłkiem. Oczywiście pamiętaj, że wszystko, co jesz powinno mieć jak najmniej kalorii. Wobec tego powinnaś jeść dużo warzyw i owoców, produktów pełnoziarnistych i białka. To jest najlepszy przepis na zdrowe i szczupłe ciało.

Staraj się pić bardzo dużo wody. Jeśli chcesz żeby odchudzanie było jak najmniej szkodliwe dla Twojego organizmu, to musisz dużo pić, żeby sie nie odwodnić.

Jeśli Twoje ciało będzie miało jej w sobie zbyt mało, to z czasem będziesz miała problemy z oddychaniem, ciśnieniem tętniczym i wykonywanie wielu innych czynności stanie się dla Ciebie problemem. Jeśli tylko zaczniesz pić trochę więcej wody, to zobaczysz jakie przyjemne zmiany zajdą w Twoim organizmie. Będziesz miała dużo energii i zachowasz równowagę psychiczną i fizyczną. Poza tym Twoje ciało szybciej będzie się oczyszczało z toksyn. Zauważysz to przez częstsze oddawanie moczu. Jeśli nie będziesz odwodniona, to utrata masy ciała stanie się dla Ciebie o wiele prostsza.

Zdrowe odchudzanie jest możliwe tylko wtedy, kiedy będziesz zwracała uwagę na szczegóły i dbała o wszystko. Jeśli wszystko zrobisz w odpowiedni sposób, to nie tylko schudniesz, ale również uda Ci się utrzymać efekt odchudzania na dłużej. Poza tym poczujesz się zdrowsza i pokochasz nową siebie. Zobaczysz ile pozytywnych zmian wniesie do Twojego życia wyzbycie się kilku zbędnych kilogramów.

Chcesz Szybko Schudnąć, Ale Zupełnie Nie Wiesz Jak Masz Się Do Tego Zabrać?

Najlepiej jeśli będziesz odchudzała powoli i stopniowo. Zdaję sobie sprawię również z tego, że czasami nie ma już czasu na powolne odchudzanie i chcesz zrzucić kilka zbędnych kilogramów na już. Po prostu sytuacja nie pozwala Ci czekać na widoczne efekty kuracji.

Jeśli chcesz schudnąć dużo w krótkim czasie, to jest kilka rzeczy, o których nie powinnaś zapominać. Poniżej znajdziesz kilka nakazów i zakazów, do których musisz sie dostosować jeśli chcesz żeby Twoje odchudzanie było szybkie i bezproblemowe.

Po pierwsze pod żadnym pozorem nie powinnaś się głodzić. Może to jest dla Ciebie zaskoczeniem, ale jeśli przestaniesz prawie zupełnie jeść, to nie uda Ci się w szybkim tempie pozbyć się nadwagi. Przez takie zachowanie możesz się tylko nabawić poważnych problemów zdrowotnych.

Jeśli momentalnie przestajesz jeść, to Twój organizm czuje, że coś nie tak i zaczyna spowalniać Twój metabolizm. Chyba nie muszę Ci przypominać, że wolniejsza przemiana materii wiąże się z wolniejszym zrzucaniem zbędnych kilogramów.

Po drugie nigdy nie wspomagaj odchudzania różnymi tabletkami i suplementami diety. Są niektóre preparaty rzeczywiście pomocne w odchudzaniu. Jednak wiele z nich bardziej szkodzi niż pomaga. Takie tabletki odchudzające mogą zawierać w sobie substancje, które powodują zawał serca, podwyższone ciśnienie krwi, udar mózgu i inne trwałe uszkodzenia narządów wewnętrznych. Sama widzisz, że nie warto ryzykować zdrowia.

Po trzecie nigdy nie przechodź na jakieś cudowne diety, albo kuracje. W internecie znajdziesz wiele propozycji, które będą Ci obiecywały oszałamiające efekty w odchudzaniu. Ale uwierz że nie warto sobie tym zawracać głowy, bo to w ogóle nie działa. Przez takie coś na pewno nie schudniesz. Możesz tylko doprowadzić do tego, ze podupadniesz na zdrowiu i będziesz musiała poświęcić dużo czasu żeby wreszcie dojść do siebie.

Teraz Powiem Ci, Co Powinnaś Zrobić, Jeśli Chcesz Szybko Zrzucić Kilka Zbędnych Kilogramów

Po pierwsze zacznij pić więcej wody. To jednej z najprostszych sposobów wspomagających odchudzanie.

Eksperci zachęcają żeby pić jak najwięcej wody, ponieważ ona pomaga oczyszczać nasz organizm z niebezpiecznych toksyn. Woda może naprawdę zdziałać cuda. Pamiętaj jednak, ze picie wody w dużych ilościach spowoduje, że będziesz częściej biegała do łazienki. Wobec tego nie powinnaś się opijać, jeśli wiesz, że musisz gdzieś wyjść.

Po drugie nie jedz Fast Foodów i unikaj sztucznie słodzonych produktów. Staraj się jeść głównie same zdrowe rzeczy takie jak warzywa, owoce produkty pełnoziarniste i produkty mleczne o niskiej zawartości tłuszczu, czyli mleka i sery. Zobaczysz, że po kilku dniach innej diety od razu poczujesz się dużo lepiej. Zmiany będą dla Ciebie naprawdę zaskakujące.

Po trzecie zawsze słuchaj swojego ciała. Zrób sobie coś do jedzenia tylko wtedy, kiedy naprawdę jesteś głodna. Zanim postanowisz się najeść, to postaraj się ocenić swój głód w skali od 0 do 10. Jeśli będziesz głodna na 10, to znaczy, że rzucisz się na każde jedzenie i niczym nie pogardzisz.

Myślę, że do takich ekstremalnych sytuacji nie powinnaś doprowadzać.

Za jedzeniem powinnaś się już rozglądać jeśli poziom Twojego głodu wynosi 5 albo więcej. Wówczas będzie Ci burczało w brzuchu i pojawią sie inne objawy mówiące, że właśnie jesteś głodna. Natomiast jeść powinnaś przestać wtedy, kiedy czujesz że głód zaczyna odchodzić. Staraj sie nie jeść do takiego momentu, gdy poczujesz, że już nic w siebie nie wepchniesz.

Takie postępowanie doprowadza do tego, ze się objadasz niepotrzebnie. Może Ci być trudno zapanować nad sobą w odpowiednim momencie szczególnie wtedy, kiedy jesz odruchowo i nie zastanawiasz się nad tym, co robisz. Słuchaj swojego ciała i jedz wtedy, kiedy potrzebujesz. Twój organizm sam wie, co jest dla niego najlepsze.

Po czwarte zacznij wykonywać jakieś ćwiczenia. Nie musisz sie stać się od razu sportowcem jeśli wcześniej cały dzień spędzałaś w pozycji siedzącej. Masz się po prostu więcej ruszać i częściej wychodzić z domu na spacery. Możesz też jeździć na rowerze, albo zapisać sie na jakieś zajęcia taneczne. Wystarczy, że połączysz przyjemne z pożytecznym. Pamiętaj, że im więcej uda Ci się spalić kalorii, tym szybciej będzie funkcjonował twój metabolizm i szybciej schudniesz.

Jeśli chcesz szybko pozbyć się nadwagi musisz pamiętać o zasadach, które wyżej opisałam. Jak tylko uda Ci się osiągnąć wymarzoną wagę, to wróć do normalnego trybu życia. Jeśli za bardzo obciążysz swój organizm, to może się to dla Ciebie źle skończyć.

Jeśli próbowałaś już wszystkiego i nic do tej pory nie zadziałało to Cię rozumiem bo sama byłam w takiej sytiacji parę lat temu. Nie mogłam schudnąć nawet jakby moje życie od tego zależało. W końcu pokonałam ten problem raz na zawsze. Kliknij w link poniżej aby dowiedzieć się więcej:

szybkie odchudzanie

jastrzebska May 31, 2012 at 3:28 pm

Niektórze rzeczy niestety ciężko wprowadzić w życie, jak np. niejedzenie fastfoodów. Przy mojej pracy jest to po prostu niemożliwe, bo albo jem coś na szybko albo nic. Zgodzę się natomiast, że łatwo przyzwyczaić się do picia wody, i w sumie nic nas to nie ksoztuje, nalewamy sobie po prostu kilka szklanek dziennie wody z kranu (tak, nie musicie kupować źródlanej, nasza jest równie dobra). Na początek proponuję dodawać miętę i cytrynę, zrobić coś a’la lemoniadę, bo kilku tygodniach spokojnie można przejść na samą wodę. To jest skuteczny sposób, bo właśnie bardzo dużo cukrów wprowadzamu do organizmu w napojach.

Reply

Ja July 9, 2012 at 7:56 am

Taka uwaga… Woda z kranu lepiej służy kobietom. Zawiera ona nawet po przetworzeniu feromony, czyli hormony kobiet. W skrócie powodują odkładanie tłuszczu na piersiach. Mężczyzni nie chcą chyba takiego rozwiązania więc powinni pić tylko butelkowaną wodę

Reply

Idalia August 8, 2012 at 3:04 am

Chciałabym schudnąć. I zaplanowałam sobie takie posiłki:
9.00 płatki Fitness na 1,5% mleku
14.00 dwie bułki
16 obiad ( i tu będzie taki obiad jaki po prostu mama zrobi ;) )
coś przed 18 jakiś jogurt, owoc.
i pytanie czy w taki sposób mogę schudnąć? jak tak to ile w ciągu tygodnia?

Reply

Aneta July 11, 2012 at 8:54 pm

Bardzo ciekawy artykuł
Pozdrawiam
Aneta

Reply

Agnieszka August 7, 2012 at 2:48 pm

Witaj Olivio.Od pewnego czasu czytam twoje porady i stosując się do nich schudłam, chciałabym dlatego zamówić twoją książkę tylko że mieszkam we Włoszech i nie wiem w jaki inny sposób oprucz karty mogę zapłacić.Czekam na odpowiedz Agnieszka

Reply

Della July 26, 2012 at 8:51 am

Witam,mam ogromną prośbę,ponieważ wczesniej gdy zamowilam produkt nie zapisalam danych. I zamowilam drugi,ale chce tylko jeden. Jutro wyślę pięniądzę za jedną książke,bo po co mi 2 potrzebne są? Mogłabym tak zrobić? Czy to jakiś problem?

Reply

Ewa August 13, 2012 at 2:34 pm

Witam,
złożyłam zamówienie na książkę, niestety nie zauważyłam danych do przelewu.
Czy mogę prosić o przesłanie mi ich na ten adres?
Pozdrawiam,
Ewa Drzewowska

Reply

Paweł August 18, 2012 at 8:39 am

Witam mam pytanie czy wysyłacie te książki do Angli? bo chce ją zamówić.

Reply

Kasia September 12, 2012 at 7:53 am

Witam
Mam 31 lat i ok 20 kg nadwagi (163cm i 77 kg),
próbowałam diet i niestety nie moge zgubić wagi.
Jaką mam gwarancje ze akurat Twoja dieta jest skuteczna?
wiele jest na internecie wiadomości i opisów ale wiadomo że nie zawsze sa one prawdziwe

Pozdrawiam

Kasia z norwegi

Reply

Izabela September 19, 2012 at 6:32 am

Kasiu, książka jest naprawdę super, wypróbuj a sama się przekonasz :)
Pozdrawiam
Izabela

Reply

Hania February 24, 2013 at 11:02 pm

Czesc, pisze do Ciebie poniewaz zastanawiam sie co moge ze soba zrobic. Jestem osoba dosyc szczupla, kiedys bylam za chuda, przytylam, niestety nie podobam sie sobie w tym stanie, zamiast przytyc na calym ciele mój brzuch i biodra dostaly wielu faldek, nie mieszcze sie w spodnie.. natomiast reszta ciala pozostaje chuda.. co mam zrobic aby pozbyc sie nadmiaru tluszczu na brzuchu?

Reply

Wioletta July 14, 2013 at 8:34 pm

Witaj Oliwio

Mam 164cm wzrostu od dłuższego czasu ważyłam 60-62 kg. Jakieś 2miesiące temu udało mi sie zgubić 5kg,
wązyłam 55kg ,bylam mega szczęśliwa. Wymieniłam wszystkie ubrania, czułam sie lekko.
Schudłam w zły ale prosty sposób -nie jadłam prawie nic, nie było to jednak celowe zachowanie,
po prostu zakochałam sie i zapominałam o jedzeniu.
Niestety jak już sobie o nim przypomniałam to wróciła równiez moja miłość do slodyczy…i to ze zdwojoną siłą.
Nie umiem się opanować, słodycze wchodzą we mnie w każdej ilości i niestety o każdej porze dnia i nocy.
Schudłam w ciągu 2tyg, jakis czas miałam swoją wymarzona wagę, a teraz minelo 2tyg jak znów ważę 60kg. Jestem załamana. Jestem ociężała, zła, rozgoryczona, wściekła i przerażona.Nie mam siły na nic, na ruch, gimnastykę….
na nic zupełnie. Czuję się jak sloń, jakbym ważyła tonę. Czy Ty umiesz mi powiedzieć co zrobić żeby znienawidzić słodycze tak samo jak nienawidzę znów swojej wagi? Tłumaczę sobie, zastępuję je owocami, warzywami, wodą, kawą, herbatą,…wszystko na nic bo i tak sięgam po słodycze pomimo, że już nie mam miejsca w żołądku
po napełnieniu innymi rzeczami. Zła na siebie, na swoje samopoczucie znów sięgam po slodycze. Czy jest dla mnie ratunek? Czy w swojej książce piszesz o takich rzeczach? Nie umieim sobie poradzić ze sobą. Czytam wszędzie gdzie się da o odchudzaniu o zdrowych produktach, o spalaczach tluszczu itp. co z tego…jak nie umiem przestać kochac slodycze. kocham je i nienawidze za to co ze mną robia …i znów po nie sięgam. Proszę pomóż mi Oliwio.
Próbowałam już jeść 5razy dziennie pomimo że całe życie jadam 1-2 razy i wszystko na nic. Jem, tyję…..(wydaje mi sie ze 5razy to za duzo)…………i nadal wyciagam ręce po łakocie.
Pomóż proszę , bo oszaleję.

Wioletta (36l)
Warszawa

Reply

Beata September 14, 2013 at 10:42 pm

Witam,

jestem od tygodnia na diecie, zjadam 5 posiłkow co 3h:

1.2 kromki chleba razowego z białym serem i warzywami, pol lyzeczki miodu do tego kawa zbozowa z mlekiem
2. 1-2 owoce, jogutr naturalny 1,5% + 2 lyzki błonnika
3.kawalek miesa warzywa
4.tak jak w punkcie 2
5.kawalek miesa z warzywami lub salatka z tunczykiem(ryba, salata, pomidor) do tego biore rano przed sniadaniem i wieczorem przed kolacja suplement na pozbycie sie nadmiaru wody,staram sie tez duzo pic-woda i heraty oowocowe i ziolowe.Dlaczego schudłam tylko 0,5 kg przez tydzien? Jak przespieszyc chudniecie

Pozdrawiam,
Beata, mieszkam w Warszawie

Reply

Ada November 23, 2013 at 2:49 am

Mam problem. Ćwiczę balet 6 razy w tygodniu, zupełnie od tego nie chudne, wręcz przeciwnie. Ważę coraz więcej, nie jest to od razu zauważalne, ale po pewnym czasie to widać. Co prawda nie mam i nigdy nie miałam problemu z nadwagą, ale od wewnętrznej strony ud mam troszkę tłuszczyku. Chcę się go pozbyć, ale zupełnie nie wiem, jak :( Odrzywiam się zdrowo, nie jem fastwudów, a słodycze staram sie ograniczac. A… mam jeszcze problem – z całymi nogami – są strasznie umięśnione, co nie pozwala mi osiągnąć idealnej według mnie sylwetki. Proszę, pomóż mi.
Ada Kraków

Reply

Cancel reply

Leave a Comment

Previous post: