Jak Zaplanować Jadłospis Na Cały Dzień Aby Schudnąć?

jak zaplanować posiłkiZawsze planujesz to, co masz zrobić w ciągu następnego dnia. Dzięki temu zawsze udaje nam się zrobić, to co chcemy. Prowadzenie kalendarza pozwala nam szybko i sprawnie zrealizować wszystkie nasze plany. Skoro potrafimy zaplanować nasze codzienne życie, to dlaczego nie możemy zrobić tego samego z dietą?

Wielu z nas wykręci się najczęstszą wymówką, że nie mają czasu na zrobienie czegoś takiego. Ale prawda jest zupełnie inna. Jeśli możesz spędzić kilka chwil przed monitorem komputera, to masz czas i powinnaś go jak najlepiej wykorzystać. Wiesz ile trwa wypisanie potraw, które możesz zjeść jutro w ciągu całego dnia? Jeśli zastosujesz się do naszych rad, to zajmie Ci to dosłownie chwilkę.

Zacznij jeść małe posiłki.
Ale mówiąc małe mam na myśli naprawdę niewielkie porcje, a nie wielki talerz jedzenia. Każdy lekarz Ci to zaleci, nawet dietetyk. Każdy kto jest na diecie powinien się w taki sposób odżywiać.

Podziel sobie jeden posiłek na dwa mniejsze i zjedz go w krótkich odstępach czasu. Dzięki takiemu systemowi odżywiania się nie będziesz miała ochoty na wysokokaloryczne przekąski. A nawet jeśli najdzie Cię na coś między posiłkami, to zjedz jakiś owoc albo warzywo.

Jeśli zaplanujesz sobie umiejętnie te małe posiłki, to na pewno schudniesz kilka zbędnych kilogramów.

Jeśli nie potrafisz zaplanować od razu jadłospisu na cały dzień, to możesz spróbować zrobić go na kilka godzin. Wymyśl sobie dwa małe posiłki na najbliższy czas. Postaraj się tylko, żeby przerwa między nimi była większa niż 4 godziny. Jeśli będziesz trzymała się planu, to na pewno nie zjesz czegoś nieodpowiedniego.

Planując swoje posiłki ustal też jak duże porcje będziesz jadła. Jeśli zaplanujesz zjedzenie konkretnych ilości wszystko stanie się dla Ciebie jasne. Wystarczy, że wyobrazisz sobie małe porcje na talerzu. Wtedy na pewno nie zjesz więcej jak powinnaś.

Pamiętaj, że jak już coś ustalisz, to musisz się tego trzymać i nie odbiegać od wymyślonego planu. Nie daj się skusić na coś smakowitego jeśli nie zaplanowałaś tego wcześniej.

Silna wola podczas odchudzania jest niezbędna. Postaraj się poszerzać swoją wiedzę na temat kalorii i wartości posiłków, żeby Twoje jadłospisy były jak najzdrowsze. Wystarczy się trochę postarać. Z czasem Twoje posiłki staną się dla Ciebie nie tylko zaplanowaną częścią dnia, ale i przyjemnością.

Pozwól sobie od czas do czasu na odrobinę przyjemności. To że jesteś na diecie nie oznacza, że musisz sobie wszystkiego odmawiać. Jeśli od czasu zjesz coś co lubisz, to się nic nie stanie. Na pewno nie powinnaś mieć z tego powodu wyrzutów sumienia. Przyjemności w małych ilościach podczas diety są jak najbardziej wskazane. Uwzględnij w swoich planach posiłków od czasu do czasu coś, co bardzo lubisz. Uwierz mi w takim sposobie odżywiania nie ma nic złego.

Nie pij zbyt dużo kalorii. Najprawdopodobniej teraz bardzo zaangażowałaś się w planowanie swoich posiłków. Ale czy na pewno pomyślałaś o wszystkim? A czy sprawdzałaś ile kalorii mają napoje, które spożywasz w ciągu dnia? Wielu z nas zupełnie się na tym nie skupia. Wypicie kilku puszek napoju gazowanego na pewno nie wpływa korzystanie na naszą dietę. To taka ważna kwesta, o której wielu z nas zapomina.

Spalaj tłuszcze. Jeśli chcesz spalić trochę kalorii, to musisz się ruszać. Ćwiczenia to najlepszy sposób na pozbycie się tkanki tłuszczowej. Aktywność fizyczna nie tylko poprawi wygląd Twojego ciała, ale również pozytywnie wpłynie na Twój nastrój. Poczujesz się lepiej i będziesz miała dużo lepszy humor.

Przeżuwaj każdy posiłek. Nikt się tak naprawdę nad tym nie zastanawia. Ale nawet nie wiesz jaki wpływ na Twoje odżywianie ma dokładne przeżuwanie każdego posiłku. Jeśli będziesz wszystko dokładnie gryzła, to szybciej poczujesz się najedzona. Natomiast jeśli będziesz większość rzeczy połykała w całości, to poczujesz się ociężała i na nic nie będziesz miała ochoty.

Dowiedz się, dlaczego masz taki apetyt. U wszystkich ludzi za odczuwanie apetytu odpowiada rozum. Na pewno nie raz to zauważyłaś. Dobrze wiesz, co się dzieje, kiedy jesteś głodna i wchodzisz do supermarketu. Nie możesz się opanować przed kupnem produktów, na które i tak za chwilę nie będziesz miała ochoty. Jeśli następnym razem pójdziesz na zakupy najedzona, to na pewno zrobisz bardziej przemyślane zakupy.

Widzisz, jakie to wszystko jest proste. Planowanie posiłków, to pierwszy krok do szczupłej sylwetki. Jeśli dobrze rozplanujesz swój sposób odżywania się i będziesz się go trzymała, to na pewno szybko schudniesz i będziesz miała zgrabną sylwetkę.

jak pozbyć się nadwagi książka

Leave a Comment

Previous post:

Next post: