Czy Wiesz, Że Możesz Spalić Tłuszcz I Zadbać O Swoją Tkankę Mięśniową W Tym Samym Czasie?

DARMOWY RAPORT: Jak Spalać Tłuszcz

Pobierz Raport I Zacznij Spalać 25% Więcej Kalorii Dziennie!

Wpisz Swoje Imię Oraz Email Na Który Prześlę Ci Raport

tkanka mięśniowaCzęsto słyszę takie pytanie: „Czy można pozbyć się tłuszczu i rozbudować swoją tkankę mięśniową jednocześnie?” Odpowiedz na pewno Cię zadowoli. Otóż jest to jak najbardziej możliwe. Podczas wzmacniania swojej tkanki tłuszczowej spalisz trochę tłuszczu, dzięki temu schudniesz i uzyskasz zgrabną sylwetkę.

Pozwól, że Ci to wszystko dokładnie wytłumaczę. Wiadomo, że nie możesz robić dwóch czynności jednocześnie. Ale przyjrzyjmy się temu problemowi bliżej. Aby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej musisz bardzo dużo ćwiczyć, żeby nabrać siły i poprawić swoją kondycję oraz jeść posiłki o niskiej zawartości kalorii i tłuszczu. Natomiast, żeby nabrać trochę masy mięśniowej powinnaś jeść dużo białka, kalorii i wykonywać dużo siłowych ćwiczeń.
Jak widzisz obie te czynności wymagają od Ciebie zupełnie innych zachowań. Między innymi dlatego nie możesz w tym samym czasie pozbyć się nadmiaru tłuszczu i zastąpić go tkanką mięśniową.

Jednak, aby osiągnąć swój cel, musisz spojrzeć na tą sytuację z zupełnie innej strony. Jeśli dbasz o przyrost tkanki mięśniowej, to z czasem ona wyprze nadmiar tłuszczu. Nie przejmuj się, jeśli na początku zauważysz, że Twoja waga wzrosła. Mięśnie ważą trochę więcej niż tłuszcz. Za to na pewno szybko zauważysz, że masz mniej centymetrów w talii.

Jeśli starasz się o przyrost tkanki mięśniowej, to powinnaś jeść dużo białka, węglowodanów i zdrowych tłuszczów. Wiem, że wiele kobiet boi się, że będą zbyt napakowane. Ale tak naprawdę zobaczysz, że staniesz się szczuplejsza, a Twoje ciało będzie zgrabne i atrakcyjne.

W momencie, gdy będziesz próbowała pozbyć się nadmiaru tłuszczu powinnaś ograniczyć spalanie kalorii, jeść mniej węglowodanów, ale nadal uzupełniać swoją dietę o białko i zdrowe tłuszcze. Pamiętaj, że musisz nabrać dużo siły, jeśli chcesz żeby Twoje mięśnie wyparły nagromadzony tłuszcz.

Pamiętaj, że cały czas musisz regularnie ćwiczyć. Pewnie zastanawiasz się, czy spacer wystarczy? Zapewniam Cię, że tak. Nie musisz wcale chodzić do siłowni. Jazda na rowerze, czy jogging, też są dobrym rozwiązaniem. Pamiętaj, nie zaniedbuj treningów, one są istotne podczas odchudzania.

Jak widzisz utrata tkanki tłuszczowej i zyskanie mięśniowej jest możliwe. A wszystko to możesz zrobić w bardzo krótkim czasie. Nie czujesz się tym wszystkim zmotywowana? Na co czekasz, bierz się do roboty!!

10 Potraw, Które Pomogą Ci Schudnąć I Zadbać O Rozwój Tkanki Mięśniowej

Pamiętaj, że Twoja dieta (dieta kopenhaska, dieta dukana , dieta 1000 kcal) powinna zawierać dużo warzyw i owoców, oraz białka, węglowodanów i zdrowych tłuszczów. To co znajdziesz poniżej, na pewno Cię zainteresuje.

1. Jajka -To produkt, który zapewni Ci bardzo dużo białka. Jednak jeśli masz problemy ze złym cholesterolem, to nie powinnaś przesadzać z ich jedzeniem.

2. Nasiona lnu -To doskonałe źródło błonnika, kwasów omega 3 i białka. Możesz je jeść z jogurtem, albo z jagodami. Nie powinnaś zastępować nasion lnu olejem lnianym ponieważ nie przynosi on żadnych korzyści dla Twojego organizmu.

3. Owsianka – Powinnaś ją jeść na śniadanie. Ma w sobie dużo białka i błonnika. Na pewno zapewni Ci dużo siły i energii na cały dzień.

4. Mieszanki orzechowe – Orzechy zawierają w sobie bardzo wiele nasyconych kwasów tłuszczowych, błonnik, białko, witaminę E, potas, cynk oraz magnez. Pamiętaj jednak, że orzechy mają bardzo dużo kalorii, więc nie powinno się przesadzać z ich jedzeniem.

5. Łosoś- Zawiera on kwasy omega 3, a także dużo białka. Jest bardzo przydatny podczas budowy mięśni i spalania tkanki tłuszczowej.

6. Olej z ryb – Pomaga zwalczać stany zapalne w organizmie, zwiększa poziom testosteronu i zmniejsza ilość tkanki tłuszczowej.

7. Jagody – Świeże jagody pomogą Ci w utrzymaniu dobrego stanu zdrowia oraz pomogą Ci szybko i efektywnie schudnąć.

8. Zielona Herbata – Pomaga w przyspieszaniu metabolizmu i spalaniu tłuszczu. Dodatkowo normuje poziom cukru we krwi i chroni przed rakiem.

9. Woda – Ona jest po prostu niezbędna podczas odchudzania. Pomaga rozwijać mięśnie i wspomaga Twój stan zdrowia. Powinnaś wypijać przynajmniej 8 szklanek wody dziennie.

10. Pomidory – Dzięki swoim właściwościom chronią Cię przed rakiem i pomagają podczas wysiłku fizycznego. Pamiętaj jednaj, że pomidorów nie powinno się jeść zbyt dużo.

Jeśli będziesz jadła potrawy które Ci zaleciłam, dbała o codzienny trening i nie przesadzisz z nadmiarem kalorii, to na pewno za jakiś czas będziesz ważyła dużo mniej. Dzięki takiemu zachowaniu schudniesz i wzmocnisz swoją tkankę tłuszczową. Pamiętaj, że nadwaga jest niebezpieczna dla zdrowia. Powinnaś wyznaczyć sobie własne cele i dążyć do ich realizacji. Jeśli zmienisz swoją wagę na pewno poczujesz się lepiej i atrakcyjniej. Jeśli chcesz przyspieszyć odchudzanie i schudnąć 10 kg w 30 dni to kliknij w poniższy link aby dowiedzieć się więcej:

tajemnice odchudzania 

Jacek August 7, 2012 at 2:36 pm

Witaj!Miło przeczytać o postępach w treningu, tak trzymaj ;) Jeśli chodzi o wzmocnienie brzucha, to L-seat jest znacznie lepszą opcją niż wykonywanie A6W.Co do spalenia tkanki tłuszczowej Mogę jeśli chcesz wysłać Ci plan z którego korzystałem w ostatniej fazie redukcji tłuszczu. Muszę przyznać, że daje nieźle popalić ;) Ale regularne ćwiczenia i odpowiednia dieta są i zawsze będą niezastąpione.Pozdrawiam

Reply

Majka August 13, 2012 at 9:00 am

Witaj. Nazywam się Maja. Mam 18 lat. Strasznie chciałabym schudznąc z brzucha. Jestem aktywna uwielbiam sport. Osobiście wolałabym ćwiczyć niż stosować dietę. Zna pani może jakieś cwiczenia lub sposób na zrzucenie brzucha. Pozdrawiam Majka z Pragi.

Reply

Gosia November 20, 2012 at 12:29 am

Witam!Mam 46 lat, 164 cm,ważę 75 kg,do wieku 40 lat nie miałam problemu z wagą,była stała 59 do 60 kg.W ciągu 2 lat przytyłam 15kg i to jest dla mnie dramat.Czytam Twoje rady,jestem na etapie ,że jeszcze przytyłam 1,5 kg.Wiem ,że tak ma być ale przeraża mnie wizja ,że rozmiar 40 jest ciasny.Co mogę zrobić żeby przyśpieszyć odchudzanie.Od 3 tygodni pływam 2x w tygodniu po min.o,5 godz.Codziennie wieczorem jeżdżę na rowerki około 0,5 kg,co jeszcze mogę zrobić proszę o radę

Reply

Justyna December 4, 2012 at 8:50 am

Witam, piszę ponieważ chciałabym się dowiedzieć jak skutecznie schudnąć z nóg i brzucha, bo próbowałam już wielu sposobów i nic nie pomogło. Kiedyś trenowałam pływanie i miałam nawet niedowagę, a teraz niewiele mi brakuję i będę mieć nadwagę. Strasznie się zapuściłam, bo dopiero od roku nie pływam i są takie efekty, że głowa mała. Mam nadzieje, że doradzisz mi co mam zrobić z tym problemem.
Pozdrawiam,
Justyna.

Reply

Karolina February 6, 2013 at 7:22 am

Dzień dobry. Chciałam Panią prosić o pomoc w odchudzaniu, zrobię wszystko tylko chcę aby to odchudzanie na prawdę zadziałało. Ponieważ Często sobie mówię że biorę się za odchudzanie ale nie zawsze dotrzymuje słowa. Próbuje wszystkiego różnych ćwiczeń, głodówek ale nic. Staram sie nie odpuszczać ale gdy nie widzę rezultatów to sie po prostu poddaje. Przez to jak wyglądam mam wrażenie że mam mniej znajomych i ogólnie czuję sie kobietą innej (gorszej) kategorii. Proszę o rady, pomoc lub inne wskazówki z pani strony. pozdrawiam ;)

Reply

Asia March 21, 2013 at 3:05 pm

Mam na imie Asia, 15 lat, chcialabym schudnac troche kg, przeczytalam opinie na temat ksiazki, oraz zamieszczonych poradników i chcialabym zaryzykowac zeby ja przeczytac, mam tylko jeden problem, ze nie mam zadnego konta bankowego, rodziców tez nie chce w to angazowac, a chcialam sie dowiedziec w jaki sposób moglabym ja zakupic, czy jest ona w jakims sklepie, zebym mogla ja sama kupic. Prosze o pomoc, poniewaz zalezy mi zeby do wakacji zlecialo troche kilogramów, a zadne glodówki nie pomagaja, jesli sie trzymalam systematycznie to schudlam 3kg, ale dlugo tak nikt nie wytrzyma, wiec znowu zaczelam jesc wiecej, prosze o odpowiedz, gdzie moglabym znalezc ksiazke lub jakikolwiek porady co do wykonywanych cwiczen czy sposobu utrzymania jakiejs diety zeby nie przybrac na wadze. Bardzo prosze o pomoc, poniewaz od jakiegos czasu próbuje i juz mnie to meczy :( Z góry dziekuje za jakakolwiek pomoc. Pozdrawiam Asia.

Reply

Przemek April 2, 2013 at 6:44 pm

Witam jestem w wieku 38 lat pozwolilem sobie napisac maila w zwiazku z blogiem na którym byl podany adres mailowy do zadawania pytan. Czy w moim wieku jest juz gorsza przemiana materii?Nie jem duzo a mam przy wzroscie 180 cm 100 kg czym to moze byc spowodowane?
Pozdrawiam Przemek

Reply

Natalia May 5, 2013 at 9:44 pm

Mam 19 lat i chcialabym schudnac z 5 kg by się pozbyc celulitu na nogach i brzuchu. Moja waga jest poza norma do wzrostu i wieku.Nie wiem do czego mam się zastosowac gdzyz zadnych proszkow odchudzajacych niechce a dieta ponoc niszczy organizm, a do cwiczn nie mam motywacji. Dlatego pisze czy moze jest jakis bardzo skuteczny sposob na pozbycie się troche tluszczu z brzuszka ? Prosze o odpowiedz chce widziec rezultaty pod koniec miesiaca :-)

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: