Czy Wiesz, Że Możesz Spalić Tłuszcz I Zadbać O Swoją Tkankę Mięśniową W Tym Samym Czasie?

tkanka mięśniowaCzęsto słyszę takie pytanie: „Czy można pozbyć się tłuszczu i rozbudować swoją tkankę mięśniową jednocześnie?” Odpowiedz na pewno Cię zadowoli. Otóż jest to jak najbardziej możliwe. Podczas wzmacniania swojej tkanki tłuszczowej spalisz trochę tłuszczu, dzięki temu schudniesz i uzyskasz zgrabną sylwetkę.

Pozwól, że Ci to wszystko dokładnie wytłumaczę. Wiadomo, że nie możesz robić dwóch czynności jednocześnie. Ale przyjrzyjmy się temu problemowi bliżej. Aby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej musisz bardzo dużo ćwiczyć, żeby nabrać siły i poprawić swoją kondycję oraz jeść posiłki o niskiej zawartości kalorii i tłuszczu. Natomiast, żeby nabrać trochę masy mięśniowej powinnaś jeść dużo białka, kalorii i wykonywać dużo siłowych ćwiczeń.
Jak widzisz obie te czynności wymagają od Ciebie zupełnie innych zachowań. Między innymi dlatego nie możesz w tym samym czasie pozbyć się nadmiaru tłuszczu i zastąpić go tkanką mięśniową.

Jednak, aby osiągnąć swój cel, musisz spojrzeć na tą sytuację z zupełnie innej strony. Jeśli dbasz o przyrost tkanki mięśniowej, to z czasem ona wyprze nadmiar tłuszczu. Nie przejmuj się, jeśli na początku zauważysz, że Twoja waga wzrosła. Mięśnie ważą trochę więcej niż tłuszcz. Za to na pewno szybko zauważysz, że masz mniej centymetrów w talii.

Jeśli starasz się o przyrost tkanki mięśniowej, to powinnaś jeść dużo białka, węglowodanów i zdrowych tłuszczów. Wiem, że wiele kobiet boi się, że będą zbyt napakowane. Ale tak naprawdę zobaczysz, że staniesz się szczuplejsza, a Twoje ciało będzie zgrabne i atrakcyjne.

W momencie, gdy będziesz próbowała pozbyć się nadmiaru tłuszczu powinnaś ograniczyć spalanie kalorii, jeść mniej węglowodanów, ale nadal uzupełniać swoją dietę o białko i zdrowe tłuszcze. Pamiętaj, że musisz nabrać dużo siły, jeśli chcesz żeby Twoje mięśnie wyparły nagromadzony tłuszcz.

Pamiętaj, że cały czas musisz regularnie ćwiczyć. Pewnie zastanawiasz się, czy spacer wystarczy? Zapewniam Cię, że tak. Nie musisz wcale chodzić do siłowni. Jazda na rowerze, czy jogging, też są dobrym rozwiązaniem. Pamiętaj, nie zaniedbuj treningów, one są istotne podczas odchudzania.

Jak widzisz utrata tkanki tłuszczowej i zyskanie mięśniowej jest możliwe. A wszystko to możesz zrobić w bardzo krótkim czasie. Nie czujesz się tym wszystkim zmotywowana? Na co czekasz, bierz się do roboty!!

10 Potraw, Które Pomogą Ci Schudnąć I Zadbać O Rozwój Tkanki Mięśniowej

Pamiętaj, że Twoja dieta (dieta kopenhaska, dieta dukana , dieta 1000 kcal) powinna zawierać dużo warzyw i owoców, oraz białka, węglowodanów i zdrowych tłuszczów. To co znajdziesz poniżej, na pewno Cię zainteresuje.

1. Jajka -To produkt, który zapewni Ci bardzo dużo białka. Jednak jeśli masz problemy ze złym cholesterolem, to nie powinnaś przesadzać z ich jedzeniem.

2. Nasiona lnu -To doskonałe źródło błonnika, kwasów omega 3 i białka. Możesz je jeść z jogurtem, albo z jagodami. Nie powinnaś zastępować nasion lnu olejem lnianym ponieważ nie przynosi on żadnych korzyści dla Twojego organizmu.

3. Owsianka – Powinnaś ją jeść na śniadanie. Ma w sobie dużo białka i błonnika. Na pewno zapewni Ci dużo siły i energii na cały dzień.

4. Mieszanki orzechowe – Orzechy zawierają w sobie bardzo wiele nasyconych kwasów tłuszczowych, błonnik, białko, witaminę E, potas, cynk oraz magnez. Pamiętaj jednak, że orzechy mają bardzo dużo kalorii, więc nie powinno się przesadzać z ich jedzeniem.

5. Łosoś- Zawiera on kwasy omega 3, a także dużo białka. Jest bardzo przydatny podczas budowy mięśni i spalania tkanki tłuszczowej.

6. Olej z ryb – Pomaga zwalczać stany zapalne w organizmie, zwiększa poziom testosteronu i zmniejsza ilość tkanki tłuszczowej.

7. Jagody – Świeże jagody pomogą Ci w utrzymaniu dobrego stanu zdrowia oraz pomogą Ci szybko i efektywnie schudnąć.

8. Zielona Herbata – Pomaga w przyspieszaniu metabolizmu i spalaniu tłuszczu. Dodatkowo normuje poziom cukru we krwi i chroni przed rakiem.

9. Woda – Ona jest po prostu niezbędna podczas odchudzania. Pomaga rozwijać mięśnie i wspomaga Twój stan zdrowia. Powinnaś wypijać przynajmniej 8 szklanek wody dziennie.

10. Pomidory – Dzięki swoim właściwościom chronią Cię przed rakiem i pomagają podczas wysiłku fizycznego. Pamiętaj jednaj, że pomidorów nie powinno się jeść zbyt dużo.

Jeśli będziesz jadła potrawy które Ci zaleciłam, dbała o codzienny trening i nie przesadzisz z nadmiarem kalorii, to na pewno za jakiś czas będziesz ważyła dużo mniej. Dzięki takiemu zachowaniu schudniesz i wzmocnisz swoją tkankę tłuszczową. Pamiętaj, że nadwaga jest niebezpieczna dla zdrowia. Powinnaś wyznaczyć sobie własne cele i dążyć do ich realizacji. Jeśli zmienisz swoją wagę na pewno poczujesz się lepiej i atrakcyjniej. Jeśli chcesz przyspieszyć odchudzanie i schudnąć 10 kg w 30 dni to kliknij w poniższy link aby dowiedzieć się więcej:

tajemnice odchudzania 

Leave a Comment

Previous post:

Next post: