Jak Opanować Nadmierny Apetyt I Poczuć Sytość?

chuda blondynkaCzy kiedyś zastanawiałaś się jak dużo jesz? Nie znalazłaś jeszcze takiej diety, z której byłabyś zupełnie zadowolona? Próbowałaś różnych diet jak na przykład dieta dukana czy dieta 1000 kalorii ale nie schudłaś? Ludzie zbyt często koncentrują się na tym co jedzą, a nie w jaki sposób jedzą. Czy poświęciłaś kiedy swoją uwagę żeby sprawdzić jak długo jesz? Spróbuj przeżywać pokarm tak długo, aż zrobi się z niego papka, a rozumiesz, o co mi chodzi.

Większość ludzi z radością zasiada do wszystkich posiłków. Czy zwróciłaś kiedyś uwagę jak szybko je zjadasz? Jeśli nie, to nie masz pojęcia, że im dłużej jesz tym szybciej Twój organizm uzna, że jest syty. Nie możemy całkowicie kontrolować tego co jemy, ale możemy zapanować nad wagą zmieniając sposób w jaki będziemy jeść. Wobec tego dlaczego nie spróbować przeżuwać jedzenia bardziej, żeby posiłek trwał dłużej? Nie chodzi o to, żebyś żuła jeden kęs 15 minut, ale tak długo aż nie zrobi Ci się w ustach papka.
Wtedy na pewno szybciej się najesz i będziesz mogła dłużej rozkoszować się smakiem tego, co lubisz. Taki sposób jedzenia pozwoli na to, że będziesz łatwiej przyswajała wartości odżywcze i szybciej się najesz mniejszymi porcjami.

Wszystkie plusy jakie uzyskasz z takiego sposobu jedzenia spowodują, że schudniesz i poczujesz się piękniej.

Badania wskazują, że prędkość żucia ma wpływ na ilość uwalnianej histaminy przez nasz mózg. Okazuje się, że im dłużej jemy, tym więcej nasz mózg wytwarza tego hormonu i szybciej czujemy się najedzeni i syci.

Dzieje się tak nawet wtedy, gdy zjemy mniejszą porcję.

Inne hormony odpowiedzialne za odczuwanie sytości po posiłku zostają wytworzone 20 minut po zakończeniu jedzenia. Jeśli będziesz jadła dłużej, to hormony szybciej się uaktywnią przez co zjesz mniej. Jeśli jesz bardzo szybko, to organizm nie zdąży Ci powiedzieć, że jest już najedzony. To skutkuje nadmiernym objadaniem się o odchodzeniem od stołu będąc przejedzonym. Jeśli jesz za szybko, to Twój organizm nie wie, że żołądek jest już pełny i przez to wysyła sygnałów do mózgu, że jesteś już syta.

Jeśli to miałoby Ci pomóc schudnąć, to czemu nie spróbować?

Zacznij dłużej przeżuwać jedzenie, a zobaczysz jakie to przyniesie zaskakujące efekty.

To wszystko jest naprawdę bardzo proste. Jeśli jesz wolniej, to Twój organizm szybciej wchłania składniki odżywcze z jedzenia i szybciej czuje się syty. Wobec tego jeśli zjadasz mnie, a przy tym nie czujesz się głodna, to zaczynasz chudnąć.

Zdrowa dieta jest dobra, ale jeśli za szybko dostarczasz pokarm do organizmu, to niewiele zdąży się wchłonąć. Wtedy musisz zjeść więcej, żeby dostarczyć Twojemu organizmowi to co najbardziej potrzebuje.

Jeśli będziesz jadła we właściwy sposób, to wtedy zadbasz o zdrowie i prawidłowe funkcjonowanie swojego organizmu. A dodatkowo zrzucisz kilka zbędnych kilogramów. Poza tym takie wolne jedzenie powoduje, że ślina w jakie ustnej rozbija tłuszcz zanim on jeszcze dotrze do żołądka.

W ten sposób wszystko zostaje spalone i nic się nie odkłada. Dostrzeżesz zalety tego jedzenia jeśli poczujesz, że Twoje ciało dostaje więcej witamin a Ty nie musisz zjadać całego talerza, żeby się najeść. Poza tym jeśli Twój żołądek dostaje pokarm już częściowo strawiony, to ma mniej pracy wobec czego jest mniej obciążony i narażony na występowanie alergii pokarmowych.

Znaczenie ma też kolejność w jakiej jesz pokarmy. Pokarmy, których nie strawisz mogą zgnić w Twoim żołądku i wywoływać różne choroby. Podobnie bywa z trawieniem białka.

Jak już pewnie wiesz trawi się je bardzo trudno. Rybę czy jajko zazwyczaj połykasz bez gryzienia, dlatego żołądek ma problem z ich strawieniem. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że niestrawiony i zgnity pokarm może wywołać objawy alergiczne. Między innymi dlatego dokładne żucie pokarmów jest takie ważne.

Jeśli chcesz się zdrowo odżywiać i schudnąć, to musisz wiedzieć co jesz i jak jesz. W tym wypadku długie przeżuwanie pokarmów jest bardzo przydatne. Powinnaś tak długo wszystko przeżuwać aż nie stanie się taką papką.

Dzięki temu Twój organizm będzie mógł wchłonąć wszystkie potrzebne dla niego właściwości odżywcze i nie będzie się tak często uczulał na to co jesz.

Taki sposób jedzenia spowoduje, że będziesz miała mniej toksyn w organizmie, wobec czego poczujesz się zdrowiej i jeszcze w dodatku schudniesz. Przeżuwaj pokarm dla siebie i swojego zdrowia. Wypróbuj ten sposób już dzisiaj.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak szybko chudnąć 2.5 kg co 7 dni bez ćwiczeń, bez liczenia kalorii i bez efektu jo-jo to sprawdź poniższy link:

jak schudnąć książka

Leave a Comment

Previous post:

Next post: