Jak Opanować Nadmierny Apetyt I Poczuć Sytość?

DARMOWY RAPORT: Jak Spalać Tłuszcz

Pobierz Raport I Zacznij Spalać 25% Więcej Kalorii Dziennie!

Wpisz Swoje Imię Oraz Email Na Który Prześlę Ci Raport

chuda blondynkaCzy kiedyś zastanawiałaś się jak dużo jesz? Nie znalazłaś jeszcze takiej diety, z której byłabyś zupełnie zadowolona? Próbowałaś różnych diet jak na przykład dieta dukana czy dieta 1000 kalorii ale nie schudłaś? Ludzie zbyt często koncentrują się na tym co jedzą, a nie w jaki sposób jedzą. Czy poświęciłaś kiedy swoją uwagę żeby sprawdzić jak długo jesz? Spróbuj przeżywać pokarm tak długo, aż zrobi się z niego papka, a rozumiesz, o co mi chodzi.

Większość ludzi z radością zasiada do wszystkich posiłków. Czy zwróciłaś kiedyś uwagę jak szybko je zjadasz? Jeśli nie, to nie masz pojęcia, że im dłużej jesz tym szybciej Twój organizm uzna, że jest syty. Nie możemy całkowicie kontrolować tego co jemy, ale możemy zapanować nad wagą zmieniając sposób w jaki będziemy jeść. Wobec tego dlaczego nie spróbować przeżuwać jedzenia bardziej, żeby posiłek trwał dłużej? Nie chodzi o to, żebyś żuła jeden kęs 15 minut, ale tak długo aż nie zrobi Ci się w ustach papka.
Wtedy na pewno szybciej się najesz i będziesz mogła dłużej rozkoszować się smakiem tego, co lubisz. Taki sposób jedzenia pozwoli na to, że będziesz łatwiej przyswajała wartości odżywcze i szybciej się najesz mniejszymi porcjami.

Wszystkie plusy jakie uzyskasz z takiego sposobu jedzenia spowodują, że schudniesz i poczujesz się piękniej.

Badania wskazują, że prędkość żucia ma wpływ na ilość uwalnianej histaminy przez nasz mózg. Okazuje się, że im dłużej jemy, tym więcej nasz mózg wytwarza tego hormonu i szybciej czujemy się najedzeni i syci.

Dzieje się tak nawet wtedy, gdy zjemy mniejszą porcję.

Inne hormony odpowiedzialne za odczuwanie sytości po posiłku zostają wytworzone 20 minut po zakończeniu jedzenia. Jeśli będziesz jadła dłużej, to hormony szybciej się uaktywnią przez co zjesz mniej. Jeśli jesz bardzo szybko, to organizm nie zdąży Ci powiedzieć, że jest już najedzony. To skutkuje nadmiernym objadaniem się o odchodzeniem od stołu będąc przejedzonym. Jeśli jesz za szybko, to Twój organizm nie wie, że żołądek jest już pełny i przez to wysyła sygnałów do mózgu, że jesteś już syta.

Jeśli to miałoby Ci pomóc schudnąć, to czemu nie spróbować?

Zacznij dłużej przeżuwać jedzenie, a zobaczysz jakie to przyniesie zaskakujące efekty.

To wszystko jest naprawdę bardzo proste. Jeśli jesz wolniej, to Twój organizm szybciej wchłania składniki odżywcze z jedzenia i szybciej czuje się syty. Wobec tego jeśli zjadasz mnie, a przy tym nie czujesz się głodna, to zaczynasz chudnąć.

Zdrowa dieta jest dobra, ale jeśli za szybko dostarczasz pokarm do organizmu, to niewiele zdąży się wchłonąć. Wtedy musisz zjeść więcej, żeby dostarczyć Twojemu organizmowi to co najbardziej potrzebuje.

Jeśli będziesz jadła we właściwy sposób, to wtedy zadbasz o zdrowie i prawidłowe funkcjonowanie swojego organizmu. A dodatkowo zrzucisz kilka zbędnych kilogramów. Poza tym takie wolne jedzenie powoduje, że ślina w jakie ustnej rozbija tłuszcz zanim on jeszcze dotrze do żołądka.

W ten sposób wszystko zostaje spalone i nic się nie odkłada. Dostrzeżesz zalety tego jedzenia jeśli poczujesz, że Twoje ciało dostaje więcej witamin a Ty nie musisz zjadać całego talerza, żeby się najeść. Poza tym jeśli Twój żołądek dostaje pokarm już częściowo strawiony, to ma mniej pracy wobec czego jest mniej obciążony i narażony na występowanie alergii pokarmowych.

Znaczenie ma też kolejność w jakiej jesz pokarmy. Pokarmy, których nie strawisz mogą zgnić w Twoim żołądku i wywoływać różne choroby. Podobnie bywa z trawieniem białka.

Jak już pewnie wiesz trawi się je bardzo trudno. Rybę czy jajko zazwyczaj połykasz bez gryzienia, dlatego żołądek ma problem z ich strawieniem. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że niestrawiony i zgnity pokarm może wywołać objawy alergiczne. Między innymi dlatego dokładne żucie pokarmów jest takie ważne.

Jeśli chcesz się zdrowo odżywiać i schudnąć, to musisz wiedzieć co jesz i jak jesz. W tym wypadku długie przeżuwanie pokarmów jest bardzo przydatne. Powinnaś tak długo wszystko przeżuwać aż nie stanie się taką papką.

Dzięki temu Twój organizm będzie mógł wchłonąć wszystkie potrzebne dla niego właściwości odżywcze i nie będzie się tak często uczulał na to co jesz.

Taki sposób jedzenia spowoduje, że będziesz miała mniej toksyn w organizmie, wobec czego poczujesz się zdrowiej i jeszcze w dodatku schudniesz. Przeżuwaj pokarm dla siebie i swojego zdrowia. Wypróbuj ten sposób już dzisiaj.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak szybko chudnąć 2.5 kg co 7 dni bez ćwiczeń, bez liczenia kalorii i bez efektu jo-jo to sprawdź poniższy link:

jak schudnąć książka

Natalia August 7, 2012 at 6:16 pm

Moim problemem jest moja waga. Mam 165 cm wzrostu i waże 51/52 kg , mam 23 lata. Może powiesz że jestem za młoda na odchudzanie, ale ja czuje się grubo i nieswojo w swoim ciele. Szukałam w internecie dużo diet i dieta dr. Dukana spodobała mi się. Jednak oglądałam w telewizji że jest ona rakotwórcza. Zaczęłam, więc biegać. Codziennie dłużej. Ale nie sprostałam. Zaczęłam jeździć rowerem, ale to też jest spory wysiłek a moja waga nadal stoi w miejscu. Co mam robić? Proszę o radę. Natalia.

Reply

Aneta August 17, 2012 at 11:14 pm

Cześć Oliwia, Od kilku tygodni odchudzam się z Twoją książką. Wszystko robię tak jak zalecałaś, ale mimo wszystko moje efekty nie zadowalają mnie, schudłam tylko 4 kilogramy w 20 dni. Zastanawiam się, co może być powodem moich kłopotów. Może mam jakieś problemy zdrowotne. Jak myślisz, czy powinnam skontaktować się z jakimś lekarzem. Może on będzie mógł mi pomóc. Czekam na jakieś rady od Ciebie. Pozdrawiam, Aneta

Reply

Olga October 10, 2012 at 5:28 pm

Ja codziennie wieczorem się rozciągam i robię brzuszki, choć na początku było cięzko się zmotywować:) Poza tym zamieniłam kawę na yerba mate, która pobudza i odchudza i zdrowiej jem. Efektów spektakukarnych jeszcze nie ma, ale już zaczyna być lepiej:)

Reply

Ewelina October 15, 2012 at 8:40 am

Interesująca książka, może się skuszę.

Reply

Katarzyna January 13, 2013 at 5:11 pm

Droga Oliwio,

Twoje newslettery czytam dopiero od niedawna i cieszę się, że znalazłam Twoją stronę w internecie.

Niestety ja też mam problemy ze zrzucieniem tłuszczyku. Odchudzam się oficjalnie od 10 sierpnia o ogólnie zrzuciłam 4- 5 kg. W okresie półtora miesiąca jadłam po 700-1000 kcal, wiem że to było głupie i obecnie jem 1200, ale już nie chudnę. Teraz ważę około 53 kg przy wzroście 152 cm. Rozumiem, że mam dobrą wagę, ale mi zależy na ciele.Mam duże uda i pośladki, boczki i średni brzuch. Dzisiaj mam 10 dzień szóstki weidera, kiedy mam czas kręcę hula hopem, zawsze ćwiczę na wf-ie.

Śniadanie, II śniadanie, obiad i kolację zawsze jem. Staram się jeść białko na kolację – twaróg półtłusty z jogurtem naturalnym, jajko, mięso z kurczaka. Unikam fast foodów,słodyczy i napojów gazowanych, jem dużo owoców i warzyw, piję wodę i zieloną herbatę, kolację jem o 18 – ogólnie prowadzę zdrowy tryb życia.

Nie wiem co mam jeszcze robić. Proszę Cię o pomoc.

Pozdrawiam,
Katarzyna, Rybnik

Reply

Ewelina January 23, 2013 at 12:39 pm

Mam problem. Od dłuższego czasu próbuję przejść na dietę. Przeszłam. Ale nie mogę się powstrzymać od sięgnięcia po słodycze. Minęło 25 dni i na razie schudłam 2 kg, ale nie cieszy mnie to, bo wiem, że jeżeli będę jeść słodycze to nie schudnę. Zamiast słodyczy próbuję jeść jabłka, mandarynki, jogurty. Ale zawsze znajdzie się też baton czy jakiś inny słodycz. Co zrobić, żebym nie miała takiej ochoty na słodycze ?

Ewelina :)

Reply

Cancel reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: