10 Najlepszych Ćwiczeń Aerobowych

DARMOWY RAPORT: Jak Spalać Tłuszcz

Pobierz Raport I Zacznij Spalać 25% Więcej Kalorii Dziennie!

Wpisz Swoje Imię Oraz Email Na Który Prześlę Ci Raport

najskuteczniejsze ćwiczenia aeroboweRegularne ćwiczenia są ważne podczas odchudzania. Dzisiaj bardzo dużo osób chce zrzucić na wadzę, ze względu na swój stan zdrowia. Niektórzy zapisują się do siłowni, albo do jakiegoś klubu gimnastycznego. Obecnie coraz więcej ludzi przejmuje się swoją wagą. Nadwaga może powodować nie tylko problemy z ciśnieniem, ale równie z sercem. Poza tym osoby chudsze są dużo bardziej atrakcyjne.

Jeśli jesteś zdrowa, to znaczy że możesz zrobić dużo więcej nie odczuwając aż takiego zmęczenia. W dzisiejszych czasach istnieje dużo firm, które proponują nam różne metody odchudzania. Powinnaś zgodzić sie na program, pozwalający się schudnąć, ale nie wyniszczający Twojego organizmu. Oczywiście nie powinnaś też godzić się na sposoby odchudzania, które proponują szybką utratę wagi. Wszystko musi być robione stopniowo jeśli chcesz być zdrowa.
Powinnaś wybrać takie ćwiczenia, które poprawią Twoją kondycje i pomogą Ci poprawić Twój stan zdrowia. Oczywiście waga też nie jest tu bez znaczenia. Przecież ćwiczymy po to, żeby schudnąć.

Odchudzanie polega tak naprawdę na dobrym manipulowaniu kaloriami. Jeśli spalisz ich za dużo, a za mało dostarczysz, to będziesz osłabiona i możesz zachorować. Natomiast jeśli zjesz ich za dużo, a za mało spalisz, to wtedy nadmiar odłożą Ci się w postaci tkanki tłuszczowej. Dlatego właśnie to co jesz powinno zależeć od tego jak ciężko pracujesz w ciągu dnia. Jeśli pracujesz fizycznie, to powinnaś jeść więcej, natomiast jeśli głównie pracujesz przy komputerze, to możesz sobie pozwolić na miejsce posiłki. Poza tym ilość aktywności fizycznej ma również ogromny wpływ na Twoja wagę.

Badania pokazują, ze regularne ćwiczenia i odpowiednia dieta są dobrym sposobem na odchudzanie.

Jeśli będziesz się do tego stosowała to na pewno będziesz miała mniejsze problemy zdrowotne i dłużej pożyjesz. Poprzez kontrolowanie swojej wagi możesz uniknąć wielu chorób wywołanych nadmiarem tkanki tłuszczowej. Codziennie treningi wzmacniają też Twoje serce. Dzięki temu będziesz miała dobre cieśnienie i odpowiedni poziom dobrego i złego cholesterolu. Poza tym przy codziennej aktywności fizycznej będziesz spalała wszystkie kalorie na bieżąco i nic nie będzie się odkładało.

To spowoduje redukcję tkanki tłuszczowej, a co za tym idzie mniejsze ryzyko zachorowania na cukrzycę. Treningi pozwolą Ci poprawić wytrzymałość Twojego ciała i poprawią Twój stan zdrowia.

Ćwiczenia poprawią też Twoją elastyczność i stan Twoich kości. Dzięki temu nie będziesz miała z nimi problemów na starość. Tak naprawdę będziesz mogła zapomnieć o jakichkolwiek problemach zdrowotnych związanych ze starzeniem się, jeśli regularnie poćwiczysz. To daje pewność siebie i sprawi, ze poczujesz się lepiej. Poza tym ćwiczenia pomogą Ci się odstresować i poprawią Ci humor.

Nie musisz ćwiczyć intensywnie, wystarczy że codziennie zapewnisz sobie trochę ruchu. Lekarza zazwyczaj odradzają chodzenia na siłownie, bo wtedy ludzie przeciążają swoje organizmy. Najlepiej zapewnić sobie odrobinę ruchu i zdrowo się odżywiać.

W ogłoszeniach przedstawiających różne plany ćwiczeń często znajdziesz zapis, że ćwicząc możesz schudnąć 20 kg w miesiąć. To jest tak naprawdę niemożliwe. W takim tempie możesz schudnąć tylko wtedy kiedy poddasz się zabiegowi chirurgicznemu. To tez nie jest dobre rozwiązanie, bo kosztuje dożo pieniędzy i powoduje wiele efektów ubocznych. Jest wiele prostszych metod na odchudzania.

Wystarczy dobrze się odżywiać i codziennie pójść na spacer albo pobiegać. Poza tym zaangażowanie się w uprawianie jakiegoś sportu też daje spore efekty. Pamiętaj tylko żeby nie zrobić sobie krzywdy. Rób tylko to, na co stać twoje ciało i nie przemęczaj się za bardzo, bo to się może źle skończyć. Jeśli nie wiesz jak masz sie zabrać za odchudzanie, to zapytaj o to trenera na siłowni, on an pewno Ci pomoże i dopasuje Ci taki zestaw ćwiczeń, który będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni. Możesz na początku ćwiczyć całe ciało, albo skupiać się na poszczególnych partiach mięśni. Najważniejsze jest to, żeby się nie przemęczała i nie nabawiła sie żadnych urazów. Pamiętaj zdrowie jest czymś najcenniejszym.

Najlepszymi ćwiczeniami odchudzającymi są ćwiczenia aerobowe. Od pomagają wzmocnić serce i zmniejszają ryzyko zawały. Poniżej znajdziesz kilka przykładów ćwiczeń aerobowych:

Bieganie To najprostsza forma ćwiczeń. Do tego tania i skuteczna. Jedyne czego potrzebujesz, to pary specjalnych butów. Bieganie pomaga spalać naprawdę dużo ilości kalorii. Najlepiej jeśli będziesz ruszała się szybko i wbiegała na wzniesienia. Jest to najlepsze ćwiczenie, które wzmocni Twoją wytrzymałość.

Narciarstwo To zabawny sport, szczególnie jeśli lubi się śnieg. Można się bawić i wygłupiać jednocześnie pracując na swoim ciałem. Narciarstwo jest doskonałym ćwiczeniem, które wzmocni Twoje serce. Na początku na pewno trudno będzie nam opanować tą sztukę, ale z czasem na pewno pokochasz ten sport. Podczas jazdy na nartach możesz spalić naprawdę dużo kalorii.

Rower Jazda na rowerze, to naprawdę wspaniała forma aktywności fizycznej. Jeśli będziesz wykorzystywała rower, jakoś środek transportu, to zapewnisz sobie solidny trening, bez tracenia czasu. Jazda na rowerze na pewno wzmocni mięśnie Twoich nóg i pozwoli Ci spalić bardzo dużo kalorii.

Elliptical Trainer To urządzenie pomoże Ci zwiększyć swoją odporność i wytrzymałość. Jest łatwo dostępne na rynku i zapewnia wspaniały trening. Jest dobrą alternatywą, jeśli znudziłaś się już bieganiem. Na pewno dzięki niemu spalisz dużo kalorii każdego dnia.

Basen Chodzenie na basen, to najprzyjemniejsza forma aktywności fizycznej. Nie tylko możesz się bawić, ale też dbać o zdrowie i wygląd sylwetki. Pływając tylko godzinę dziennie spalisz bardzo dużo kalorii. Poza tym masz naprawdę małe szanse, żeby doznać jakieś kontuzji, ponieważ całe Twoje ciało jest amortyzowane przez wodę. Jedyne co musisz umieć, to utrzymać się na wodzie.

Aerobik To ćwiczenia dobre dla Twojego serca. Wiele ludzi traktuje go jak zabawę. To przyjemna forma aktywności fizycznej, a do tego pomaga spalić naprawdę dużo kalorii. To kolejny sposób, który pomoże nam pozostać w formie.

Wioślarstwo To sport, który zadba o nasze zdrowie. Pomaga naszemu sercu i układowi krążenia. Wioślarstwo na pewno pomoże nam też wzmocnić mięśnie ramion i klatki piersiowej. Jeśli całkowicie zaangażujesz się w ten sport, to możesz stracić naprawdę sporo na wadze.

Wspinaczka To dobry sport dla poszukiwaczy przygód. Wymaga od nas dużej aktywności fizycznej, ale zapewnia nam zabawę i spalanie ogromnej ilości kalorii. Ten sport uprawia się głównie na wolnej przestrzeni, ale można też skorzystać ze ścianek wspinaczkowych. Najważniejsze żebyś miała dobry i sprawdzony sprzęt, bo w przeciwnym razie możesz sobie zrobić krzywdę. Żeby odnaleźć się w tym sporcie musisz mieć dużo wewnętrznej siły i samozaparcia. Najważniejszym jest jednak sprawdzony i pewny sprzęt.

Zwiedzanie To najprostsza forma aktywności fizycznej. Wystarczy że będziesz chodziła i zwiedzała różne zabytki. Nie potrzebujesz do tego żadnego sprzętu. Jeśli będziesz zauroczona tym co oglądasz, nawet nie będziesz wiedziała kiedy i jak udało Ci się spalić tak dużo kalorii. Poza tym takie zwiedzanie to dobry sposób na relaks.

Piłka ręczna To popularny sport. Zapewnia świetną zabawę i wzmacnia Twoje serce. Dzięki temu że musisz szybko się przemieszczać spalisz dużo kalorii. Jednak żeby grać w piłkę ręczną trzeba się wiele nauczyć, więc jest sport zalecany dla osób, które mają sporo wolnego czasu.

metody na utratę masy ciała

Ola August 6, 2012 at 1:08 pm

Dzien dobry,
chcialabym zapytac czy wysylacie ksiazki rowniez za granice, jesli tak to jaki jest koszt przesykli do Hiszpanii.
Dziekuje.
Serdecznie pozdrawiam,
Ola

Reply

Magda August 7, 2012 at 1:16 pm

Witam
Jaka będzie cena tej książki jeśli zamówię ją teraz? oraz jaki jest koszt przesyłki tej książki? I jaką mam gwarancję że po zamówieniu książki cena nie będzie wyższa. Proszę o odpowiedź.

Reply

Gabi August 8, 2012 at 12:04 am

Witam

Może ciekawe są Pani informacje ale czy one skutkują ? Na ten czas próbowałam parę tabletek ale nic po nich nie schudłam. Pomimo, że tak cudownie było opisane nawet były zdjęcia osób, które wyszczuplały. Dałam się nabrać. Te tabletki po jednych byłam nerwowa i nie mogłam spać i też nie schudłam. Dlatego czytając te informację już podchodzę do nich z dystansem chociaż przyznam się, że gdyby udało mi się schudnąć chociaż 4-5kg to byłoby cudownie. Powiem Pani tyle. Moje życie nie jest prowadzone w ruchliwym trybie. Mam siedzącą pracę przy komputerze mało ruchu, przechodzę okres przejściowy i co zjem szybko , że tak powiem puchnę. Wody nie schodzą czasami mi puchną kostki, mam zaparcia. Stosowałam różne menu ale nic nie chudnę. Jaką mam pewność, że kupując Pani książkę mogę schudnąć?

Pozdrawiam
Gabi

Reply

Kamila September 3, 2012 at 6:57 pm

Książka jest super, polecam!

/Kamila

Reply

Andy October 24, 2012 at 8:24 pm

Kupując książkę nie schudniesz. Musisz wziąć d. w troki i stosować się do wskazówek. Łatwo to się jedynie tyje. Aby schudnąć musisz zmienić przyzwyczajenia. Zero łatwych rozwiązań. Finito.

Reply

Wanda August 8, 2012 at 6:11 pm

Od trzech tygodni stosuje się do Twoich rad. Udało mi się już trochę schudnąć, ale nadal nie jestem jeszcze zadowolona z efektów. Czy możesz mi podesłać jakieś dodatkowe ćwiczenia, albo podsunąć jakiś inny sposób odżywiania? Może mój organizm potrzebuje czegoś innego, żeby szybciej spalać tkankę tłuszczową? Co o tym wszystkim myślisz? Czekam na jakąś odpowiedz, pozdrawiam, Justyna

Reply

Luiza August 13, 2012 at 11:47 am

Kupiłam Twoją książkę!! Jest naprawdę niesamowita! Dzięki niej dużo schudłam i mam naprawdę bardzo szczupłą sylwetkę. Koleżanki doradzają mi, żeby zatrudniła się w jakiejś agencji modelek. Jestem Ci naprawdę bardzo wdzięczna. Twoje rady czynią cuda. Dziękuję Ci za wszystko :)

Reply

izi January 26, 2013 at 4:48 pm

Dziewczyny, nie na każdego zadziała to samo! Naprawdę warto zasięgnąć porady dietetyka, który po zapoznaniu naszej osoby opracuje indywidualną dietę czy zestaw ćwiczeń. Wtedy mamy większe prawdopodobieństwo powodzenia. Pozdrawiam

Reply

Joanna February 1, 2013 at 12:52 pm

Hej,jestem na diecie wodnej juz 31 dni (dokładnie) ; ) schudłam juz 3 kg,robie takze A6W. Jednakże zdarzyły mi sie takie wpadki jak załamanie diety (jedzenie słodyczy,spożycie wiekszej ilosci kalorii niz na codzień) na 2-3 dni i tu moje pytanie grozi mi efek jo-jo? Czy to może przeszkodzić w dalszych bardzo dobrych skutkach diety? z góry Dziekuję Joanna

Reply

Jozefa August 16, 2013 at 6:16 am

Witam pania -.Na imie mam Jozefa ,mieszkam w Krakowie .Chcialabym opowiedziec pani moj problem i zapytac o rade .Otoz mam problem z duzym otluszczonym biustem .Probowalam juz cwiczen na gorne partie ciala ,ale okazaly sie nieskuteczne .Probowalam stosowanie diety ale nie wytrwalam do konca /nieodpowiednia chyba /ciagle bylam glodna i potem podjadalam wieczorami .Prosze pania o rade .jaka diete stosowac i cwiczenia aby glownie odchudzic biust .>zakupilam sobie kijki nordic walking i zamierzam z nimi chodzic .Ale -jak dlugo np dziennie trzeba chodzic z kikam iaby zbic tkanke tluszczowa na biuscie .Pozdrawiam i prosze oporade Jozefa .Mam tez tkanke tluszczowa na brzuchu ktora mi przeszkadza ,przydalo by sie jej pozbyc ,ale najpierw w biuscie bo od tego ciezaru mam tez problem z kregoslupem .

Reply

Agata October 24, 2013 at 5:01 pm

Witam,
Mam 175 cm wzrostu i waze 105kg. Przez cale zycie mialam tendencje do tycia i majac 14 lat pierwszy raz odchudzilam sie na glodowce do 70kg-taka wage utrzymywalam jedzac jak wrobel az do ciazy. Po ciazy waga utrzymuje sie na poziomie 95-105kg. Probowalam wszystkich diet ale malo chudlam i zawsze byl efekt jo-jo. Teraz dowiedzialam sie, ze mam endometrioze i jem sam chleb zytni, weglowodany zlozone i warzywa zeby hormony nie szalaly. Moja dieta opiera sie na 1200-1500 kcal i nie chudne pomimo duzej aktywnosci. Co robie zle?

Pozdrawiam.

Agata z Lublina

Reply

Irena November 3, 2013 at 5:37 pm

Witaj Oliwio!
Fajnie ze dzięki Tobie wiele kobiet i mam nadzieje ze Ja też cos schudnę. Ja mam ogromny problem z soba, mam ciągle ochote na słodkie ( słodycze) totalna masakra. Kiedyś byłam szczupła i ładna i przedewsZystkim pewna siebie. Brałam jakieś 4 lata temu tabletki antykoncepcyjne i one najprawdopodobniej spowodowały przyrost brzucha, pożniej stresy i słodycze no i teraz wygladam jak pączek( Typ Gruszki) niestety teraz może nie jestem bardzo gruba ale mam odstający brzuch i grube biodra. No i oczywiście jestem załamana i nie pewna, ciagle oglądam kolorowe gazety i zal mi tych pieknych i zgrabnych kobiet. Najgorsze jest to ze ciągle sobie przyrzekam ze …. od jutra sie odchudzam i nie jem słodyczy…. wytrzymuje góra 2 dni i znów jest tak samo… Zal do samej Siebie… oszukuje się i łudze ze Dam radę … nie wiem co robić…. skusiłam się na Twoją książkę – bo może uda sie mi coś zmienić w zyciu…

pozdrawiam Irena

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: